掃呢頁CODE去手機

2017年10月21日 星期六

苦練半年演《空手道》 阿澤欽點Stephy上擂台 __,Stephy,杜汶澤,阿澤,鄧麗欣,

苦練半年演《空手道》阿澤欽點Stephy上擂台「佢份人好陰險」娛樂要聞【《蘋果》專訪】鄧麗欣(Stephy)為主演杜汶澤自導自演的新片《空手道》,事前 ...




苦練半年演《空手道》

阿澤欽點Stephy上擂台

「佢份人好陰險」

娛樂要聞








【《蘋果》專訪】鄧麗欣(Stephy)為主演杜汶澤自導自演的新片《空手道》,事前花半年時間苦練空手道,她在片中飾演平川真理,憑空手道打擂台,學會面對失敗走出陰霾,現實中她亦擺脫了阿寶式愛情花瓶的局限。阿澤因為覺得Stephy「份人好陰險」,陰陰濕濕收埋自己,所以欽點她上擂台。今次拍《空》片,阿澤直言是要拍給憎自己的人看。



Stephy拍攝阿澤的新片,擺脫了停留在「阿寶」的層次。攝影:郭賢興

鄧麗欣自從在葉念琛執導的電影《獨家試愛》演過鄺美寶後,差不多已成為「阿寶」的代言人,局限在愛情花瓶角色中。早前Stephy跟杜汶澤為下月2日上映的《空手道》在尖沙嘴接受訪問,Stephy第一句就指出拍阿澤《空》片跟過往電影的分別,她說:「平時拍嘅戲都係一個星期準備,今次要用半年時間,因為要學空手道。」她直認真的很想有突破,而且見到阿澤滿有信心及期望,不想令他失望。





阿澤直言Stephy給他的感覺陰濕愛收埋自己,很適合片中角色。



歐錦棠在現實及片中都有份訓練Stephy空手道。



為拍攝空手道比賽場面,阿澤安排Stephy接受半年訓練。

擺脫阿寶角色

其實10年前阿澤就跟Stephy合作過《破事兒》,當時她給阿澤的感覺是「份人好陰險,陰陰濕濕」,阿澤說:「意思係好收埋自己,所以好適合戲中平川真理呢個角色,而且運動員打排球啲筋一定夠鬆,既然佢可以奮不顧身去救個波,應該會好搏。」私下阿澤跟朋友提過,很怕起用一些在拍攝中途,就要跟男朋友去日本玩的女星。或者Stephy跟方力申甩拖半年,反而成為她可以專心拍戲的優勢。

Stephy自言一直期待一個阿寶以外的劇本出現:「演員其實好被動,我覺得喺我呢個時段,又碰巧出現咗一部戲,好適合呢個時機。」戲中她演的中日混血兒跟父親關係疏離,又經營一段不如意愛情,一直想爭取機會證明自己,跟現實中的Stephy不謀而合。



阿澤前晚舉行座談會,一班大學生都好奇他找Stephy演出的原因。



Stephy跟方力申合作過不少葉念琛導演的作品,包括《我的最愛》。劇照



Stephy打開排球有運動底,被阿澤看中。資料圖片

睇中拍慣喜劇

阿澤另一個找Stephy演出的原因,是看中她拍慣喜劇:「佢應該可以拍到悲劇,歸根究柢喜劇都係由悲劇開始,你見周星馳演嘅包龍星跌咗落個窿,俾人掟蘿蔔,你笑得幾開心,但對包龍星嚟講,跌落窿係一件悲劇。」對於票房,阿澤引述《空》片投資者的說話:「首先錢唔係我嘅,商業片賺錢嘅方程式又係點呢?我記得有一位投資者同我講『阿澤,你想點樣拍就點拍,因為票房只係一時,拍出嚟嘅電影先至係一世』同埋我到五十年後睇番,做了自己最想做的事,當然我冇咁長命,但係憎我嘅人有,係拍畀佢哋睇嘅。」

另外,阿澤前晚到中文大學跟一班大學生舉行《空》片座談會,同學最關注的是為何拍空手道題材,阿澤說:「我拍呢個題材,係想借嚟激勵自己同觀眾。」砥礪各人不要學戲中初段的Stephy,不停為自己的過失找藉口。同學們亦非常好奇找「阿寶」Stephy的原因,阿澤抵死的說:「就係鍾意搵啲大家都估唔到、原來做戲咁勁嘅人演,咁樣先有驚喜。」

採訪:何永寧

服裝提供:KRIZIA(Stephy)




鍾意就快D Share啦!