掃呢頁CODE去手機

2018年1月19日 星期五

【結婚九年】Fb貼婚照慶祝周年紀念 黎姿:謝謝我最親愛的丈夫 __,黎姿,

46歲嘅黎姿(現改名馬黎珈而)09年宣佈同商人馬廷強結婚兼淡出娛圈,及後更轉戰商界。黎姿同馬廷強婚禮甚為低調,少有一同現身,不過今日晚上10點40分黎 ...




46歲嘅黎姿(現改名馬黎珈而)09年宣佈同商人馬廷強結婚兼淡出娛圈,及後更轉戰商界。黎姿同馬廷強婚禮甚為低調,少有一同現身,不過今日晚上10點40分黎姿突然喺facebook貼上婚照慶祝周年紀念。

此外,黎姿又留言:「今天的我,和九年前有甚麼不同?老了,有皺紋了,有白頭髮了?其實我已經不在意這些問題。生活帶給我的閱歴,令我更願意付出而不再計較,亦令我變得自信,知足和快樂。謝謝我最親愛的丈夫,九年前給我一生幸福的許諾,一起建造我們溫暖美滿的家庭。今天如果你問我愛情是甚麼?我會說是日常的相依相伴,是溫柔的一聲問候,是笑著接受彼此的皺紋和白髮。是他願意和我一起慢慢變老,是他將我當成小孩子一樣永遠珍惜。Happy Anniversary to us!」

其實喺8點嗰陣黎姿已經post咗收玫瑰花嘅相上fb,又話:「今早收到老公送的花,開心!」睇嚟黎姿真係幸福滿瀉。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



黎姿貼出婚紗照。 結婚九年,黎姿撰文多謝老公相伴。


仲有一紮玫瑰花。


鍾意就快D Share啦!