掃呢頁CODE去手機

2018年3月22日 星期四

失戀經歷太少!陳蕾畀唱情歌考起 __,

陳蕾最近就喺樂壇重新出發!睽違樂壇八年,首屆《亞洲星光大道》出身的唱作歌手陳蕾(Panther)加盟Mr.樂隊成員MJ、Tom和模特兒Leanne成立 ...


陳蕾最近就喺樂壇重新出發!


睽違樂壇八年,首屆《亞洲星光大道》出身的唱作歌手陳蕾(Panther)加盟Mr.樂隊成員MJ、Tom和模特兒Leanne成立的「自由意志」旗下,攜新曲重戰樂壇。Panther自言:「用咗咁多年,終於喺樂壇重新出發,做個可以盡情唱出自己想法嘅原創歌手。」

曾因內地歌唱節目《中國好歌曲》演唱原創歌曲《誰搞的情人節》備受賞識的她,依然十分自覺:「我知道我係好彩,兩次參加嘅歌唱節目都係首屆,所以先有咁多人關注,但係叻過你嘅人實在太多,要畀人記住係好難。嗰一次最大嘅得着係識到好多內地嘅音樂人,幫到我好多。」

受華語歌手F.I.R.和孫燕姿啟蒙甚多的Panther,創作初期寫了不少國語歌曲,到最後對廣東歌依然情有獨鍾:「始終都係寫廣東歌最有成功感,粵語歌詞比普通話難填好多,作到一份完整嘅詞好難得。」

談到創作,自由和快樂都是她的主要命題,唯獨情歌不拿手,她笑言:「可能自己失戀經歷唔夠多,感情始終要有起跌先容易有靈感,依家嘅感情生活好穩定。」至於外界盛傳她與MJ是一對,難道她口中的穩定對象就是MJ?她聽後一口否定:「我哋係好朋友,一開始喺社交網站互相留意,佢有份幫我行到今日,佢自稱係我伯樂囉,都可以算係嘅。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!