掃呢頁CODE去手機

2018年4月27日 星期五

【多謝蔣志光關心】陳康健感激奚秀蘭讓治療機會:真係好想死 __,蔣志光,陳康健,

患上罕有免疫系統疾病的同時,陳康健又跟女朋友分手,當時情緒爆煲,直認:「真係好想死嗰種感覺,好辛苦!病過嘅人會知道,一病會有幾多朋友,一般人唔知,睇你 ...




患上罕有免疫系統疾病的同時,陳康健又跟女朋友分手,當時情緒爆煲,直認:「真係好想死嗰種感覺,好辛苦!病過嘅人會知道,一病會有幾多朋友,一般人唔知,睇你個樣無事喎,好健康喎!」

幸好忘年之交奚秀蘭支持他,明白他。

「因為佢又係半死咁樣,成日病得好犀利,無乜力,人哋睇落去以為佢好精神,其實佢連氣都抖唔到咁滯。」陳康健說。

雖然奚秀蘭自己患病,但仍然去關懷陳康健。他說:「佢好明白我,呢個長輩陪伴我過一段好難過嘅時間,因為佢好感同身受,呢方面令我覺得係有啲援手嘅。」

精神上支持他之外,奚秀蘭連自己本身的治療機會,都讓了給他。

「佢讓咗個位俾我,如果唔係我真係瞓喺條街度,第二日就有得睇,你可以話係上帝早有預備,因為我已經排緊另一個地方,要等兩三個月,點算呀大佬?我唔得呀,我真係好辛苦!」他非常感激。

另個長輩蔣志光也幫他很多,他對飲食好有心得,為陳康健調節飲食習慣,幫助抗病。陳康健表示:「我會叫佢做老師,佢喺我心目中係蔣老師,佢一家人對我好好。」

這個病令陳康健曾經抑鬱,但亦他更有同理心。「懂得睇到人哋嘅痛苦,會容易睇到,好容易代入人哋內心,去觀察嗰個人嘅時候,睇到佢裡面。」

經過低谷,他對楚原在金像獎的一番說話,特別感慨,並指楚原經歷人生的起跌後,仍能認為明天總比今天好,十分打動他。

「我被感動,聽到呢段說話,我喊呀,明天總比今天好,是真實的,好似我個病咁,要對明天有盼望!」他感慨說。

帶住這個盼望積極生活,相信陳康健亦會成為別人的祝福。



鍾意就快D Share啦!